dimarts, 14 de març del 2017


Comencem la primera entrada de aquest blog amb un notica jugosa de Donald Trump.
Farà unes setmanes Donald va acusar a l'antic president americà Obama de haber-lo espiat durant la seva campanya electoral.
Ara, aquest senyor jura que no va ser Obama qui el va espiar si no que va ser uns espies telefónics que estaven allí presents els quals l'espiaven.
A veure, això pots ser veritat o pot ser mentira.
Si resulta que és veritat la reputació de Donald Trump podria pujar un poc i a els espies se'ls podria caure el pél.
Però, si per contra, resultà que és mentida, això durà a terme que Donalod Trump pugui estar un bon temps amb un càtig ja que acusar d'aquestes maneres i damunt no ser veritat es que es de ser una mica atontat.
Sempre està aquest senyor amb les seves parafernalies de que tots li fan alguna cosa que l'irrita.
Això amb aquest home passarà algo greu tard o d'hora.
Que trobeu d'aquest senyor?
Dieu la vostra opinió i a debatir tots junts.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada