Sé que segurament és un poc tard ja que ha passat fa uns dies, però, ho trobo una important noticia per parlar ja que a la gent que som del Barça i per als que no.
La magnífica remuntada del Barça!!!
El equip el darrer dimarts va jugar en el Camp Nou contra el PSG. Un partit que necessitaven al menys 3 gols per entrar en la Champions just després de que el Madrid entrés en quart lloc. Però no va ser sol 3 gols els quals va marcar el Barça si no que va marcar 6 gols, el doble del que necessitaven per això tota Catalunya està molt contenta de que el Barça vagi entrar.
També es té que dir que sol jugaven contra uns de segona línea, però, sis gols, són sis grans gols!!
Ara a esperar com el Barça es defensa en la Champions.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada